sâmbătă, 26 septembrie 2015

Sortare tabel HTML


Nume Prenume Data Suma
1 Popescu Otilia 01.03.2015 24
2 Ionescu Gheorghe 01.06.2015 534
3 Dunca Vlad 21.02.2011 21
4 Moerescu Ion 11.02.2015 12
5 Blandiana Ana 01.02.2005 45

1. Cerinte preliminare

Libraria javascript jQuery:
https://jquery.com/download/
Libraria javascript tablesorter:
https://mottie.github.io/tablesorter/docs/index.html

2. Cod tabel 

   Pentru a construi acest exemplu am folosit un tabel simplu cu 5 coloane si 6 randuri. De asemenea am folosit mai multe tipuri de date pentru a vedea cum se comporta sortarea.
   Identificatorii (id si class) leaga urmatoarele functionalitati:
1. myTable - scriptul de initializare al sortarii pe tabel
2. tabelAvansat - stilul CSS general al tabelului
3. resetSortare - scriptul de resetare al sortarii, un clic pe aceasta celula va reseta sortarea
4. celulaIndex - stilul CSS pentru coloana de index al tabelului

2. Cod stil CSS


3. Cod javascript


La incarcarea paginii se apeleaza functia de initializare a tabelului. In acest exemplu am setat tipul de data dare va fi folosit in tabel si am dezactivat sortarea pe primul tabel. De asemenea am atasat functia de resetare a sortarii pe prima celula din header.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu